USA, here I come!

3 april 2014 - Auckland, Nieuw-Zeeland

Even een kort berichtje voordat ik naar het vliegveld vertrek. De laatste dagen hier in nieuw zeeland waren heerlijk. Het was geweldig weer en heb lekker op mijn gemakje beetje door Auckland geslenterd. Het hostel waar ik zat was super gezellig met veel leuke mensen. Heb een avond lekker gebbqt met een groot deel van het hostel en verder veel gekletst met mensen. Ook het weer was super: 25 graden en lekker warm windje. Echt genieten. Dus dat wordt zo in san francisco even wennen, zag dat het daar 'maar' 15 graden was. Vandaag regent het wel in auckland, dus is een mooie overgangsdag. Ik ga zo met de bus naar het vliegveld. Dat is ongeveer een uur rijden. Om 19.15u vlieg ik vervolgens van auckland. De vlucht duur bijna 12,5 uur en ik kom dan dezelfde dag om 11.15u in de ochtend aan. Ik vlieg dus terug in de tijd!
Ik vond het echt geweldig hier in nieuw zeeland, maar ik moet zeggen dat ik ook erg veel zin heb om naar san framcisco te gaan. Het is wel vreemd om weg te gaan, omdat ik weet dat ik hier voorlopig niet meer terug zal komen, maar heb veel mooie dingen gedaan en meegemaakt hier en veel ervaringen opgedaan. En die neem ik iig mee naar san francisco en straks naar huis!
Ik moet ervandoor, dus de volgende keer dat jullie van me horen zal vanuit amerika zijn.
Ka kite, tot snel!

1. Jo:
    3 april 2014
    Lieve Hilke, goede reis! En we horen/lezen weer wel uit Amerika. Groetjes uit Zeeland.
  2. Radboud:
    3 april 2014
    Hee dochter. Dat zijn weer spectaculaire foto's daar in de grotten. Hoop dat we in LA ook weer kunnen skypen. Was gisteren fijn om zo weer even bij te praten. Goeie reis
    groetjes en kus pa.